Styret i Trolla IL trenger bistand fra regnskapsperson

Kjære beboere i Trolla IL. Det har vært et 2017 med aktivitet utover det vanlige + et relativt nytt styre så nå trenger vi litt hjelp for å sluttføre regnskap.

Kjære beboere i Trolla IL. Det har vært et 2017 med aktivitet utover vanlige + et relativt nytt styre, så nå trenger vi bistand for å sluttføre regnskap. Alle bilag er ført, og vi har stort sett oversikt. Likevel går det ikke 100% opp når vi summeres til resultatregnskapet. Vi mangler litt kunnskap om ting som utestående, avskriving, overføring etc.

Dersom det finnes en person med gode kunnskaper og/eller kvalifikasjoner om regnskap så skulle vi gjerne hatt litt hjelp så raskt som mulig. Ting må være klart innen neste helg for å ha litt god tid før revidering. Vi kunne tenkt oss å løst dette med litt hjelp slik at vi sparer oss for utgifter til regnskap.

Ta kontakt med leder Arild Mork, mork661@gmail.com

Takk for hjelp !!