Trolla IL

Taekwondo

Treningstider:
Voksengruppe (inkl barn fom 10 år) mandager og torsdager 18.00-19.30.
Barnegruppe: 6 til 9 år (fra de begynner i første klasse) torsdager 17.15 til 17.55.

Vi har åpen dag torsdag 31 august der alle kan komme og se og prøve. Det blir også kake og oppvisning!
Oppstart for nye medlemmer er første uka i september.

Trolla Tae Kwon Do er en veldig koselig og sosial klubb med et høyt nivå. Vi er medlemmer i TKD Alliance Norway og samarbeider med andre klubber i Norge. Alle på voksenpartiet reiser på sommerleir i Fredrikstad hvert år. Det er også mulighet for de minste til å bli med på sommerleir, med foreldre. Vi har flere familier som trener sammen både voksne og barn 😊. Kom å prøv da vel!

Taekwondo er en koreansk kampsport som har lange tradisjoner og som trener både hodet og kropp! Den passer for alle, både menn og kvinner, unge og gamle, og er du ikke i form i dag blir du det av å trene sammen med oss! Vi vil fokusere på å trene allsidig, sunt og trygt. Vi skal trene på tradisjonelle taekwondo-teknikker og vi skal ta ordentlige beltegrader.

Les mer om Stina og Sigbjørn og om deres opplegg i vedlegget tilknyttet i denne saken.

Det er også opprettet en egen facebookgruppe for Trolla Teakwondo. Link: https://www.facebook.com/groups/2028778704100118/

TROLLA IDRETTSLAG