Trolla IL

Leie av Idrettshuset

Idrettshuset kan leies. Info om og bilder fra idrettshuset, se her.

Forespørsel om leie foretrekkes på epost: idrettshusetutleie@trollail.no

Dersom det tar litt for lang tid å få svar på epost; send en sms til utleieansvarlig Anne Brit Vollan 476 53 864
eller 934 18 016 (styreleder Morten Malvik).

Leiepriser for 2023

Periode TIL medlem Ikke-medlem
Dagsleie ukedag 600,- 1000,-
Dagsleie helgedag (lørdag eller søndag) 2.500,- 3.000,-
Helgeleie 3.500,- 4.000,-

Prisene inkluderer ikke vask! Kan avtales etter behov for et tillegg på kr. 1000,-.

Bekreftelse på epost fra begge parter regnes som leiekontrakt. Leien skal betales i sin helhet etter tilsendt faktura.

Eventuelle tap og skader på lokalitetene, inventar eller annet skal dekkes 100% av leietaker.

Send mail til idrettshusetutleie@trollail.no for å avtale leie og besiktelse av lokalene.

HVEM KAN LEIE IDRETTSHUSET?

Trolla ILs medlemmer har første prioritet, men man behøver ikke være medlem for å leie til en fest eller annen tilstelning. Ansvarlig leietaker må være over 25 år. Leietakere kan ikke leie huset på vegne av venner/familiemedlemmer som er under 25 år.

IDRETTSHUSET

Idrettshuset har en storsal med kapasitet opptil 100 personer med tilstøtende kjøkken, forgang og 3 toaletter, HC toalett i hovedetasjen. Lerret i salen og mulighet for lån av videoprojektor.
Det er også en kjellerstue i sokkeletasjen.

UTLEIEREGLEMENT

Leietaker er ansvarlig for ro og orden. Unødvendig støy og opphold ute etter kl. 23 00 skal ikke forekomme. Lokalet ligger i et boligfelt og leietaker skal opptre hensynsfullt.
Arrangementet skal avsluttes senest kl 02 dersom ikke annet er avtalt med utleieansvarlig.

Uten vask (leietaker vasker selv)

Med vask (kr. 1000,- ekstra) må likevel leietaker gjøre følgende:

• Alle gulv vaskes: kjøkken, storsal, gang, toalett. Selve toalettet og håndvasker skal også rengjøres.
  • Bord tørkes med klut, stoler vaskes ved behov og alt settes slik det sto når dere kom
  • Alt kjøkkenutstyr vaskes, tørkes og settes på rett plass. Kjøkkenbenk vaskes

NB! Alt MÅ skylles før det settes i steameren. Leppestift og kaffeflekker inni/utenpå må skrubbes av før de settes i steameren.

• Bord/stoler vaskes og settes slik de sto når dere kom
  • Alt kjøkkenutstyr vaskes, tørkes og settes på rett plass

• Om gulvet er «ut over normalt» tilsølt eller møkkete vaskes dette bort selv om man har bestilt med vask
  • Ødelagt utstyr tilhørende idrettshuset varsles til utleier på idrettshusetutleie@trollail.no snarest, og leietaker blir fakturert for eventuelle skader som oppdages etter utleie.
  • Avfall bæres ut og kastes i grønn avfallsdunk utenfor huset.
  • Når lokalet forlates må leietaker forsikre seg om at vinduer og dører er lukket/låst.
  • Dersom leietaker ikke overholder de fastsatte regler kan Trolla IL v/styret utelukke vedkommende fra fremtidige leieforhold.
  • Klubbhuset er et røykfritt lokale.

Trolla IL ønsker dere et trivelig arrangement og takker for at dere tar hensyn til og følger vårt reglement.

TROLLA IDRETTSLAG