Trolla IL

Leie av Damhaugen

For å leie Damhaugen, ta kontakt med Skigruppa i Trolla IL, ved Frode Johansson. Fortrinnsvis via epost: frode.johansson@visindi.no eller alternativt på mobil: 992 21 300

Info om og bilder fra Damhaugen, se her.

Leiepriser for 2019:

Periode TIL medlem Ikke-medlem
Dagsleie 950,- 1.550,-
Helgeleie lavsesong (Nov-Mars) 1.500,- 2.100,-
Helgeleie høysesong 1.700,- 2.500,-

For skoleklasser er leieprisen kr 500,- pr dag. Dersom også kveld og overnatting v/Damhaugen, er leieprisen kr 1.000,-.

For komersielle aktører er leieprisen kr 2.200,- per dag og kr 3.600,- for helg.

Leiepriser etter avtale for kortere eller lengre tidsrom.

Ved spesielle behov kan transport av utstyr og/eller bevegelseshemmede ordnes fra Trolla til Damhaugen. Pris avtales i hvert enkelt tilfelle.

NB! Avbestilling: Dersom leietaker skal få refundert leiebeløp ved avbestilling av leieforholdet, må avbestilling senest skje 14 dager før leieforholdet.

TROLLA IDRETTSLAG