Velkommen til informasjonsmøte vedrørende riving av Holstvollen.

Formannskapet i Trondheim kommune vedtok 10.04.2014 riving av bygningsmassen på Holstvollen. Det er satt av penger til dette i inneværende års budsjett og riving av Holstvollen vil derfor gjennomføres i løpet av 2. halvår 2017. Informasjonsmøtet vedrørende riving vil avholdes i Idrettshuset mandag 25. september 2017 kl. 19:00 - 20:30.

Velkommen til informasjonsmøte vedrørende riving av Holstvollen.

Informasjonsmøtet vil avholdes i Idrettshuset på Trolla (Gogstadbakken 10) mandag 25. september 2017 kl. 19:00 - 20:30. Vi gjør oppmerksom på at dette møtet avholdes primært for beboere i Trolla, i forbindelse med igangsetting av arbeidet på Holstvollen.

Entreprenør Grunnarbeid Service AS vil delta på møtet og informere om gjennomføringen av rivingen av bygningsmassen og bortkjøring av denne. Arbeidet er tenkt startet i uke 39 og pågå i 8-9 uker. Grøntareal skal etterpå opparbeides med gapahuk, benker og grill, og fungere som et turmål for markas brukere.

Agenda:

• Informasjon angående prosjektet, ved prosjektansvarlig Åge Singsaas, Eierskapsenheten,Trondheim kommune, og prosjektleder Per A. Hareide, Trondheim Eiendom - Utbygging
  • Introduksjon av Holstvollen som turmål; slik blir det ved Holstvollen, ved landsakpsarkitekt Nina Wang Bjørsvik, Norconsult AS
  • Informasjon om ivaretagelse av sikkerhet og miljø, ved Rune Furuseth, OPAK AS.
  • Informasjon om gjennomføringen, ved daglig leder Bjarne Faksvåg og anleggsleder Thomas Schølberg, entreprenør Grunnarbeid Service As

Vel møtt!

På vegne av, og med vennlig hilsen

Per A. Hareide