Trolla OPP motbakkeløp 23. September

Trolla IL har den glede å invitere folk i alle aldre til å prøve seg på bakkene i Trolla i et nyetablert motbakkeløp i flotte omgivelser. Løpet starter kl.13.00. (Se egen avsnitt om aktiviter for hele familien lenger ned)
Del gjerne til venner og bekjente så vi får god oppslutning om løpet.

Løpsklasser
Løpet er åpent for alle og har 2 klasser. Du kan løpe i mosjonsklassen (Kl.13.00) uten tidtaking el i konkurranseklassen (kl.13.15) på tid

Løypa:
Løypa har ca 210 høydemeter over 2,7 km. Starten går fra sjøkanten i Brænnebukta og slynger seg opp Trolla til målgang på flotte Damhaugen. Løypa går på grus- og asfaltvei samt grussti det siste stykket opp til mål.

Påmelding og Startkontigent:
Påmeldingsfrist er onsdag 20.sept. VÆR NØYE med ALL registrering, spesielt mailadressen må være riktig, da dette er kanalen arrangør bruker til å informere de påmeldte.

Før påmelding, les gjennom informasjon videre nedover.
For påmelding trykk her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSehhNhQu36XQp6HFfbnHZOCdFJNLZwVtSNtlopHfq2LjOjuVg/viewform?usp=sf_link

Startkontingent betales på VIPPS (VIPPSnummer: 123991 Navn: Trolla OPP motbakkeløp), eller over nettbank til konto 4200.22.14568
Alle MÅ skrive navnet sitt og kodeord "Trolla OPP + konkurranse eller mosjon" som melding om man velger VIPPS eller nettbank.

Alle må ha engangslisens (kr 20) om man ikke har helårslisens (fremvises ved oppmøte).
Startkontingent inkl engangslisens
Startkontingent fra fylte 16 år 120 kr
Startkontingent opp til fylte 16 år 70 kr

Startkontingent hvor deltaker har helårslisens (fremvises sekretariatet)
Startkontingent fra fylte 16 år 100 kr
Startkontingent opp til fylte 16 år 50 kr.

Premiering:
Premie til beste mann og beste dame på tid samt flere uttrekkspremier i begge klasser.

Bagasjetransport:
Din bag med skift blir transportert fra Brænnebukta til Damhaugen om duønsker å ha tørt skift tilgjengelig etter målgang. Ingen kostnad for dette.

Parkering:
All parkering skjer i nedre trolla etter anvisning fra funksjonærer langs hovedveien. Registrering av behov for parkering skjer ved påmelding. Det vil være godt skiltet når du kommer til Trolla hvor du skal henvende deg. Se etter funksjonærer med gule vester.

Aktiviteter for hele familien:
Det blir lagt opp til aktiviteter for barn og voksne samt salg av mat og drikke på hytta på Damhaugen før, under etter løpet. Ta gjerne med hele familien på løpet som heiagjeng langs løypa eller i målområdet på Damhaugen. Arrangementet på Damhaugen starter kl.12.00. Mer info om opplegget på Damhaugen kommer etter hvert.

Skiftesone og Toalett:
I startområdet er det toalettfasiliteter samt det legges opp til enkle omkledningssoner
I målområdet er det utedo og legges opp til enkle omkledningssoner.

Ved oppmøte:

Innregistrering skjer til sekreteriat. De med årslisens må medbringe dette for fremvisning. Du får utdelt startnummer og evt bagasjetag om du har bestlt bagasjetrasport til målområdet på forhånd.

Velkommen skal dere være til Trolla OPP!!